Houd jezelf niet voor de gek met afvallen

Ben je je gewichtsverlies programma saboteren?

Je hebt ongetwijfeld gehoord dat het beter is om de hele dag veel kleine maaltijden te eten (ongeveer 5-6), dan de hele dag zonder eten te eten en jezelf 's avonds' gorging 'te eten. Maar vroeg je ooit waarom?

Het feit is dat je lichaam elke 90 minuten ongeveer 350 calorieën kan verwerken. Eet meer dan dat en je bent het meest waarschijnlijk overbelasting van je spijsverteringsstelsel. Als uw lichaam niet alle "brandstof" kan gebruiken, geeft u het op elk gewenst moment, zal het gebruiken wat het kan (en alleen wat het kan) en dan de rest opslaan als lichaamsvet. Uitgaande van duizenden jaren ervaring wordt ervan uitgegaan dat er sprake is van "leun" tijden wanneer die vetreserves voor brandstof nodig hebben. Maar in deze moderne tijd zien we, gelukkig, zelden die maer tijden.

Daarom moeten we, door CHOICE, onze hoeveelheden voedsel, evenals de KINDS van voedsel beperken, als we ons gewicht niet meer in de hand houden.

Dus, hoe gebruiken we deze informatie om gewicht te verliezen? Eenvoudig. Eet licht, maar eet vaak. Er zijn veel voordelen voor deze strategie. Ten eerste geeft u uw lichaam alleen wat het nodig heeft, wanneer het nodig is. Ten tweede kunt u een consistent bloedsuikerspiegel beter handhaven, zodat u de hele dag niet moe blijft voelen.

En door bepaalde wijze en gezonde keuzes te maken, vind je de 350 caloriegrens. KAN vrij vullen. Maak echter slechte keuzes en u zal ontevreden voelen. Zorg ervoor dat u gezonde groenten en fruit selecteert en uw inname van brood en granen beperkt (deze calorieën zullen snel oplopen). Ook wanneer u vlees in het dieet opneemt, kies ALLEEN gezonde, dikke vis en gevogelte.

Deze eenvoudige tip, als u FAITHFULLY beoefend heeft, zal u helpen bij het bereiken van uw gewichtsverlies doelen.